sunnuntai 6. maaliskuuta 2022

Sana: Ainoo mitä pyydän


 

 

 

Sana - Ainoo mitä pyydän 

 

 

"Meidän asunto
tää vierailu on viimeinen
miks en valehdellu et oon kiireinen?
Lasken avaimet eteiseen
noiden sun viereen
ja kaikki meissä palautuu taas mieleen
Ei sen pitäis yllättää
ettet sä vastaa taas mun viesteihin
varmaa et vaa katoisin noist vaihtoehdoist mieleisin
silti kaikes meissä muistan vaa sen hyvän
vaik tasan tiedän ettei sulla ole sydänt
Ainoo mitä pyydän
on et suhunki sattuu
ja silti et vastaan sä tuu
Poltat mun sydämen loppuun
(Hei jei jei)
Haluun et sä huudat
haluun et sä revit meidän valokuvia
ja paiskot tavaroita seinään
Niin kuin minäkin etten ois ainut kehen sattuu
Niin kuin minäkin etten ois ainut kehen sattuu
Miks et sä taaskaan
sadannen kerran
miks et sä vastaa
Musta tuntuu et siel jossain naurat mulle
Kaikelle yhteiselle unelmille ja meille
Jos voisin niin repisin sut mun muistoista, tappaisin sut,
pään irti, hengiltä hakkaisin sut
ennen sitä hetkee, ku ratkaisit mut
Päästä mut edes hetkeks takas sun ajatuksiin
ihan sama vaikka haluisit vaan nussii
Ainoo mitä pyydän on et suhunki sattuu
ja silti et vastaan sä tuu
poltat mun sydämen loppuun
Haluun et sä huudat
haluun et sä revit meidän valokuvia
ja paiskot tavaroita seinään
Niin kuin minäkin etten ois ainut kehen sattuu
Niin kuin minäkin etten ois ainut kehen sattuu
Niin kuin minäkin etten ois ainut kehen sattuu
Taas herään jostain
minne tuskin mä oon kävelly
En vieres nukkuvaa oo koskaan edes kätelly
eikä mua oikeestaan kiinosta tietää
olinko hereillä tai tapahtuuko mitään
Suihkun kautta ulos
ja jälleen uuteen nousuun
Kierrän vaik joka vitun
bileet uudestavuodest jouluun
Ikuinen viikonloppu kestää
koska minä vielä löydän jonkun
joka on just niiku sinä
(hei jei jei)
Haluun et sä huudat
haluun et sä revit meidän valokuvia
ja paiskot tavaroita seinään
Niin kuin minäkin etten ois ainut kehen sattuu
Niin kuin minäkin etten ois ainut kehen sattuu
Haluun et sä huudat
haluun et sä revit meidän valokuvia
ja paiskot tavaroita seinään
Niin kuin minäkin etten ois ainut kehen sattuu" 

 

 

Lyriikat https://lyrics.fi/sana/ainoo-mita-pyydan



Löysin tämän laulun loppu vuodesta 2017. Samoihin aikoihin koko ihmissuhde-elämäni oli kovaa vauhtia uusiutumassa. Kuulin biisin joulukuun alkupuolella ja sitä seuranneet viikot veivät elämääni siihen suuntaan kuin se nyt monilta osin on. 

Kuuntelin tätä kappaletta repeatilla ja kun video tammikuun lopulla 2018 julkaistiin oli taustallani tietämättäni tapahtunut asia, joka muutamia kuukausia myöhemmin rikkoisi kaiken sen mitä olin siihen saakka uskonut ja mihin olin luottanut. 


Tuosta Jippu elämäkerrasta opin kuinka suurta väkivaltaa tai valtaa on totaalinen hylkääminen. Tämänhän olin toki tiennyt, mutta elämäkerrassa se osattiin sanoittaa oikein. 


Vuoden 2018 kolmena ensimmäisenä kuukautena tapahtui paljon ja Vappuna olin valmis kirjoittamaan viestin. Jos olisin tiennyt mitä siitä kesällä seuraisi ja mitä saisin kuulla niin vois olla, että viesti olis jäänyt lähettämättä. 

Heinäkuussa 2018 kuulin sen; asian joka yhä vaikuttaa mun jokapäiväiseen elämään. 


Kuulin että eräs nainen, jota pidin useita vuosia hyvänä ystävänä oli tutustunut yhteen niistä harvoista ihmisistä, jotka ovat sanoneet rakastavansa minua. 

Minun mielestä toiselle ihmiselle ei voi tehä mitään niin kamalaa kuin tutustua hänelle tärkeään ihmiseen, olla joka päivä yhteydessä tähän ja niin edelleen. 

Varsinkin kun itse en voi olla tämän ihmisen kanssa tekemisissä, koska olemassaolo ja yhteydenpito minuun häiritsee hänen avioliittoaan. 

Ensinnäkin avioliitto on täysin kuollut instituutio. Toisekseen avioliitto ei omalla kohdallani tarkoita yhtään mitään. Ei ole olemassa esim. aviollisia velvollisuuksia. Seksi ei ole velvollisuus. Sitä voi kyllä käyttää vallan välineenä ja niin edelleen. 

On aivan sairasta, ettei yhteydenpito tähän mun ex ystävään sitten haittaa avioliittoa. Syitä varmasti olisi. 

Oon myös varma, että näillä kahdella on fyysinen suhde. Juurihan kirjoitin, ettei av merkitse minulle mitään ja lisäksi jos fyysistä suhdetta ei olisi niin tästä heidän tutustumisesta olisi kerrottu minulle heti silloin vappuna 2018 kun viesteilin tään ex ystävätäreni kanssa. 


PERKELE! Kun kaikki on niin päin helvettiä kun olla voi! Nimittäin uskovaisten mielestähän minä olen matkalla helvettiin ja omasta mielestä hyvinkin ilosesti! 


PERKELEENPERKELE! 


Rakastan omaa elämääni ja kaikkia heitä, jotka siinä nyt on ja kaikkea sitä mitä saan tehä ja olla. 


Huonoina hetkinäni joita on harvoin. Toivon, että näiden kahden ihmisen elämä olisi yhtä helvettiä tavalla tai toisella ja että heihin sattuisi yhtä paljon kuin minuun. 


Saan purkaa tätä asiaa niin paljon kuin haluan, koska tiedän ettei kumpikaan heistä ole eikä myöskään tule ikinä milloinkaan koskaan missään yhteydessä mitenkään löytämään/lukemaan blogiani. Se varmuus siiihen johtuu siitä että olen lakannut olemasta heille. Ja sehän se vasta väkivaltaa on. 


Se miten minua on kohdeltu heidän taholtaan vaikuttaa yhä mun jokapäiväiseen elämääni. Saan vihasta/tuskasta/mikskä sitä millonkin kutsun, joka tapauksessa saan siitä paljon myös voimaa. 


Toi biisi kuvaa niin hyvin tätä kaikkea ja video on aivan upea!


Ja jos joku on sitä mieltä, että en saa kirjoittaa näin. Niin totta kai saan! 

Jos se sulkee joitain kulttuuri aiheisia yhteistöitä niin that's it! 


Mua on kohdeltu väärin ja mulla on oikeus kertoa siitä. 


Käytännössä tätäkään tekstiä ei lue kukaan sillä rekisteröityneitä lukijoita ei ole juurikaan. 


Sen lisäksi, että rajatilapersoonallisuushäiriö on vaikein diagnoosi, jonka ihminen voi saada. Niin se miten ympäristö sen kokee riippuu siitä miltä kannalta sitä asiaa katsoo. 


En ole vaikea ihminen. Vika on muiden ihmisten suhtautumisessa minuun.

Heart: Heart

Heart on julkaistu kesällä -85. Sehän oli oikeinkin hyvä vuosi! Blogisti on kyseistä vuosikertaa ja synttärit osuu tähän maaliskuuhun, joten...